Què és el Registre Retributiu?

És el càlcul de la bretxa salarial en cada concepte de la nòmina seguint les categories o grups professionals definits a la teva empresa.

El RD 902/2020 obliga totes les empreses a examinar el salari del seu personal i elaborar el registre retributiu anualment.

Com es calcula la bretxa salarial?

Es fa la mitjana i la mediana dels imports salarials segregats per sexe, i es resta a la mitjana del grup d’homes la mitjana del grup de la dona. La diferència salarial es divideix pel salari de l’home, i el resultat es multiplica per 100 perquè sigui un percentatge.

La bretxa salarial positiva és el percentatge de salari que cobren de més els homes respecte a les dones. Si la bretxa salarial és negativa, el grup de dones se situa per sobre del grup d’homes.

1. Recollida i anàlisi de la informació salarial

2. Elaboració del document amb perspectiva de gènere

3. Informe final i lliurament del registre

Avantatges de comptar amb un Registre Retributiu

Compliment Legal

Millora de la reputació corporativa

Detecció de bretxes salarials reals

Com treballem a Vera MC per elaborar el Registre Retributiu?

Nosaltres ens encarreguem de tot. Us  expliquem quines són les dades necessàries per realitzar l’informe i us facilitem una plantilla perquè pugueu introduir-les. Garantim el lliurament de l’informe final amb tots els càlculs en 10 dies. Us resolem qualsevol dubte durant tot el procés.

Si vols assegurar-te que la teva empresa compleix amb la normativa i promou la igualtat salarial entre homes i dones, contacta’ns. T’ajudem a complir amb les exigències legals i a millorar el clima laboral de la teva empresa.

Error: No s'ha trobat el formulari de contacte.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.